“Аҳоли учун қулайлик”: Тошкент ер усти ҳалқа метросига назар

Oбуна бўлиш
“Дўстлик-2” бекатидан “Қўйлиқ” бекатигача бўлган мазкур йўналиш узунлиги 11 километр бўлиб, 7 та бекат барпо этилган.

Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин. Бу масофада ҳар бири 4 та вагондан иборат 4 та поезд қатнайди. Кунига 46 минг йўловчига хизмат кўрсатилади.

Ер усти ҳалқа метроси лойиҳасининг умумий қиймати 422 миллион доллардан зиёд бўлиб, бешта босқичда амалга оширилиши режалаштирилган.

Иккинчи босқичда Қўйлиқ бозори билан Тошкент ер ости метросининг “Олмазор” бекати боғланади. Учинчи бўлиб “Беруний”, ундан кейин “Бодомзор” бекатигача бўлган қисм қурилади.

Сўнгги босқичда эса ҳалқа метро линияси яна “Дўстлик” бекатига уланади. Бу йўлларнинг жами узунлиги қарийб 55 километр, бекатлар 35 та бўлади.

© Sputnik / Рамиз БахтияровТошкент шаҳрида лойиҳалаштирилган ер усти ҳалқа метросининг биринчи босқичи ишга тушди.
Поезд на эстакаде - Sputnik Ўзбекистон
1/11
Тошкент шаҳрида лойиҳалаштирилган ер усти ҳалқа метросининг биринчи босқичи ишга тушди.
© Sputnik / Рамиз БахтияровУшбу йўналиш кунига 46 минг йўловчига хизмат кўрсатиш имкониятига эга.
Пассажиры в поезде - Sputnik Ўзбекистон
2/11
Ушбу йўналиш кунига 46 минг йўловчига хизмат кўрсатиш имкониятига эга.
© Sputnik / Рамиз БахтияровБиринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин.
На одной из станций - Sputnik Ўзбекистон
3/11
Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин.
© Sputnik / Рамиз БахтияровБекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.
Станция Вторая (временное название) - Sputnik Ўзбекистон
4/11
Бекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.
© Sputnik / Рамиз БахтияровУлар йўловчиларга қулайлик яратувчи замонавий технологиялар, йўл кира ҳақини электрон тўлаш имконини берувчи турникетлар, эскалатор билан жиҳозланган. 225 та янги иш ўрни яратилган.
Пассажиры на новой линии метро - Sputnik Ўзбекистон
5/11
Улар йўловчиларга қулайлик яратувчи замонавий технологиялар, йўл кира ҳақини электрон тўлаш имконини берувчи турникетлар, эскалатор билан жиҳозланган. 225 та янги иш ўрни яратилган.
© Sputnik / Рамиз Бахтияров"Дўстлик-2" бекатига кириш
Вход на станцию Дустлик-2 - Sputnik Ўзбекистон
6/11
"Дўстлик-2" бекатига кириш
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Сотрудники метрополитена рассказывают о дальнейших планах по строительству - Sputnik Ўзбекистон
7/11
© Sputnik / Рамиз БахтияровБекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.
Станция Дустлик-2 - Sputnik Ўзбекистон
8/11
Бекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.
© Sputnik / Рамиз Бахтияров“Дўстлик-2” бекатидан “Қўйлиқ” бекатигача бўлган мазкур йўналиш узунлиги 11 километр бўлиб, 7 та бекат барпо этилган.
Поезд движется в сторону эстакады - Sputnik Ўзбекистон
9/11
“Дўстлик-2” бекатидан “Қўйлиқ” бекатигача бўлган мазкур йўналиш узунлиги 11 километр бўлиб, 7 та бекат барпо этилган.
© Sputnik / Рамиз БахтияровБу йўлларнинг жами узунлиги қарийб 55 километр, бекатлар 35 та бўлади.
Состав подъезжает к платформе станции Куйлюк - Sputnik Ўзбекистон
10/11
Бу йўлларнинг жами узунлиги қарийб 55 километр, бекатлар 35 та бўлади.
© Sputnik / Рамиз БахтияровБиринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин. Бу масофада ҳар бири 4 та вагондан иборат 4 та поезд қатнайди.
Станция с временным названием Икинчи - Sputnik Ўзбекистон
11/11
Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин. Бу масофада ҳар бири 4 та вагондан иборат 4 та поезд қатнайди.
Янгиликлар лентаси
0