Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин. Бу масофада ҳар бири 4 та вагондан иборат 4 та поезд қатнайди. Кунига 46 минг йўловчига хизмат кўрсатилади.
Ер усти ҳалқа метроси лойиҳасининг умумий қиймати 422 миллион доллардан зиёд бўлиб, бешта босқичда амалга оширилиши режалаштирилган.
Иккинчи босқичда Қўйлиқ бозори билан Тошкент ер ости метросининг “Олмазор” бекати боғланади. Учинчи бўлиб “Беруний”, ундан кейин “Бодомзор” бекатигача бўлган қисм қурилади.
Сўнгги босқичда эса ҳалқа метро линияси яна “Дўстлик” бекатига уланади. Бу йўлларнинг жами узунлиги қарийб 55 километр, бекатлар 35 та бўлади.

1/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Тошкент шаҳрида лойиҳалаштирилган ер усти ҳалқа метросининг биринчи босқичи ишга тушди.

2/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Ушбу йўналиш кунига 46 минг йўловчига хизмат кўрсатиш имкониятига эга.

3/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин.

4/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Бекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.

5/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Улар йўловчиларга қулайлик яратувчи замонавий технологиялар, йўл кира ҳақини электрон тўлаш имконини берувчи турникетлар, эскалатор билан жиҳозланган. 225 та янги иш ўрни яратилган.

6/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
"Дўстлик-2" бекатига кириш

7/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров

8/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Бекатлар миллий колорит асосида, ўзига хос дизайнда қурилган.

9/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
“Дўстлик-2” бекатидан “Қўйлиқ” бекатигача бўлган мазкур йўналиш узунлиги 11 километр бўлиб, 7 та бекат барпо этилган.

10/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Бу йўлларнинг жами узунлиги қарийб 55 километр, бекатлар 35 та бўлади.

11/11
© Sputnik / Рамиз Бахтияров
Биринчи бекатдан охиргисигача 19 дақиқада етиб олиш мумкин. Бу масофада ҳар бири 4 та вагондан иборат 4 та поезд қатнайди.